POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE WE WROCŁAWIU
zatrudni na zastępstwo osobę na stanowisko
koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie.
- Wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka.
- Preferowane będą osoby posiadające co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe w pomocy społecznej lub w pieczy zastępczej, w tym pracy z rodziną.
- Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy
o pomocy społecznej. - Prawo jazdy kat. B.
- Samochód.
- Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek wynika
z tytułu egzekucyjnego.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
- Kopie świadectw pracy.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej władzy rodzicielskiej.
- Oświadczenie kandydata o wypełnieniu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.
- Oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, w celu realizacji procesów rekrutacji teraz i w przyszłości. Jestem świadomy/a prawa dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane dalej RODO. Konieczne dodatkowe dane niewymagane przepisami są zgodne z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).”
7). Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kościuszki 131,
50-440 Wrocław
IV piętro, pok. 402, lub na adres e- mail: pcpr@pcpr. wroclaw.pl
z dopiskiem,, Oferta pracy na stanowisko koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej”
Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu: (71) 72 21 860.
Zastrzega się możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Dokumenty należy składać do dnia 06 grudnia 2023 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, iż:
- administratorem danych osobowych osób składających oferty jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kościuszki 131, w osobie przedstawiciela Pani Dyrektor Arlety Szmigielskiej,
- inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kościuszki 131, jest Pani Małgorzata Czartoryska nr tel. 519375959, - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury naboru,
- podstawą przetwarzania danych osobowych dotyczących kandydatów jest art. 221 §1, art.
221 §4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) oraz zgoda w odniesieniu do danych osobowych w zakresie wykraczającym, poza
ww. przepisy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, - dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane innym podmiotom,
- dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
- kandydat ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływy na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- kandydat ma prawo do żądania od Administratora dostępu do danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowych, ich usunięcia i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w zakresie dopuszczonym przepisami prawa,
- kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
- dane osobowe kandydatów nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
- podanie danych osobowych jest dobrowolne. Bez podania wymaganych danych osobowych udział kandydata w naborze nie będzie możliwy.
Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przetwarzanych przez ADO jakim jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kościuszki 131 (w tym celu należy posłużyć się dokumentem - Wniosek o udostępnienie danych osobowych, znajdującym się na stronach www. oraz w Sekretariacie, a następnie złożyć
je dwóch egzemplarzach w Sekretariacie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pcpr@pcpr.wroclaw.pl lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu; ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi.